Коронавірус: статистика по країнах
Тут подано інформацію щодо загальної кількості заражених, померлих, хворих, та тих, що одужали в різних країнах світу. На окремій сторінці представлені додаткові дані про кількість тестувань, а також про відсотки інфікування в цих країнах. Дані доступні для тих країн, які повідомляють статистику по коронавірусної інфекції COVID-19.
- За інформацією: https://www.worldometers.info/...
Таким чином, на цей час кількість країн (а також автономних територій), де виявлено коронавірус, склало в цілому 229.
Коронавірус: статистика по країнах
Поширення вірусу планетою впливає на всі сфери діяльності, і на світову економіку в тому числі. Нижче - що з цього приводу говорять аналітичні компанії Deloitte, PwC United States та JPMorgan.
Deloitte: що буде з продуктовими компаніями
Згідно з аналітичним звітом компанії, потенційно довгостроковий вплив на роздрібну торгівлю продуктами харчування буде полягати в наступному:
— перехід клієнтів на онлайн-продажі і доставку. Підвищений вплив вірусу на людей старше 50 років призвів до виникнення нових користувачів старшого віку в онлайн-моделях продуктових магазинів і доставки. Це зрушення в поведінці споживачів буде зберігатися і після пандемії;
— перебудова ланцюжка поставок та інновації. Раптова зміна у каналах поставок в поєднанні з перебоями в продажах і браком можливостей у продуктових гравців електронної комерції створили середу, готову до інновацій і нових учасників. Ланцюжок поставок необхідно буде перебудувати, так як зміни, що з’явилися в результаті пандемії, будуть надавати більш довгостроковий ефект на всі галузі;
— поява класу «ключових» працівників. Забезпечення здоров’я та безперервності ланцюжка поставок продуктів харчування під час спалаху хвороби призвели до створення нового класу «ключових» працівників: від співробітників магазинів до водіїв вантажівок. В результаті безпека ланцюжка поставок, взаємовідносини з постачальниками і управління персоналом стали ще більш важливими не тільки для роздрібних продавців, але і для урядів і суспільства в цілому;
— підвищений інтерес до товарів нової категорії. Протягом 24+ місяців після епідемії ми можемо спостерігати збереження попиту на такі категорії товарів, як йогурт, вітаміни, санітайзери, засоби особистої гігієни, предмети туалету і дезінфікуючі засоби;
— соціальний капітал і лояльність через соціальні медіа. Соціальні медіа стають потужним інструментом спілкування з клієнтами і партнерами в умовах кризової ситуації. Соціальний капітал від довіри, отриманий під час кризи, може мати довгостроковий вплив на лояльність клієнтів.
PwC United States: що робити представникам банківського сектора
У аналітичному центрі PwC United States вважають, що компаніям, що випускають кредитні картки, слід врахувати ризик стрімкого зростання заборгованостей по кредитах під час кризового планування. Такі висновки в компанії зробили на підставі даних про кризу 2008−2009 років.
Дані, опубліковані в грудні 2008 року показують, що рівень заборгованості по кредитних картках в США становив 2,6% в порівнянні з показником 6,8% у другому кварталі 2009 року, в розпал фінансової кризи.
У цій ситуації аналітики радять кредиторам:
— вирішувати проблеми позичальників, пов’язані як з новими, так і з поточними заявками на кредит. Клієнти вже питають: чи можу я закрити свій кредит онлайн, не відвідуючи фізичний офіс? Чи потрібна мені оцінка для рефінансування? Що станеться, якщо мій кредитний рейтинг зміниться між моментом мого попереднього схвалення і закриттям кредиту? Чи можу я отримати короткостроковий кредит, поки мій дохід не стабілізується? Що станеться, якщо мені потрібно відкласти закриття кредиту через обмеження на поїздки або карантин?
— забезпечити захист співробітників. Питання, які виникають у співробітників банківської сфери вже зараз: Чи можу я працювати вдома, якщо школа моєї дитини закривається? Чи існують тимчасові заходи для співробітників, які зазвичай не працюють вдома? Як щодо захисту співробітників, необхідних для підтримки фізичних операцій?
JP Morgan: прогноз економічної шкоди для світу і України зокрема
За прогнозами американського фінансового холдингу JP Morgan, наслідками поширення COVID-19 в економічному секторі стане скорочення ВВП на дві чверті в США (-10% і -25%) і в європейській зоні (-15% і -22%).
У прогноз було закладено припущення, що світова економіка відновиться у другій половині 2020 року.